Uslijed trenutnih tržišnih okolnosti i propisanih epidemioloških mjera u zemlji i svijetu koje značajno utječu na načine turističke promocije, Hrvatska turistička zajednica u ovoj godini pokreće seriju od 30 virtualnih prezentacija i radionica koje će se održati na 16 najvažnijih emitivnih tržišta. Aktivnosti će se provoditi putem online platforme, a prva u nizu prezentacija je danas na tržištu Poljske u suradnji s turističkim zajednicama Dubrovačko-neretvanske županije, grada Korčule i općine Župa dubrovačka.
„Zbog nemogućnosti održavanja klasičnih sajmova i radionica diljem svijeta, odlučili smo pokrenuti seriju vlastitih virtualnih prezentacija i radionica koje ćemo provoditi samostalno te u suradnji sa sustavom turističkih zajednica. Uz glavni cilj, koji uključuje promociju hrvatskog turizma i ukupne hrvatske turističke ponude, želja nam je na jednom mjestu po tržištima okupiti najvažnije inozemne partnere i agente te im prenijeti aktualnu sigurnosnu situaciju u zemlji i pripremljenost Hrvatske za nadolazeću turističku sezonu“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
izvor: HTZ