Učenici 1.a, 4.a, 6.e, 7.a, 7.c, 7.d, 8.c i 8.d Osnovne škole kralja Tomislava sudjelovali su u obilježavanju Europskog tjedna programiranja na nastavi informatike. Europski tjedan programiranja društvena je inicijativa čiji je cilj na zabavan i angažirajući način svima približiti programiranje i digitalnu pismenost.
Tijekom Europskog tjedna programiranja, učenici razredne nastave s oduševljenjem su sudjelovali u raznim zanimljivim aktivnostima. Kroz bojanje prema uputama, programiranje Ozobota, pronalaženje puteva i igru Run Marco, na zabavan su način usvajali osnovne koncepte programiranja i logičkog razmišljanja.
Učenici predmetne nastave su kroz jednostavne projekte, uz pomoć ChatGPT-a, izrađivali svoje prve igrice u Pythonu, čime su stekli osnovne vještine programiranja. Također su programirali Microbitove, gdje su na zabavan način istraživali mogućnosti ovog svestranog uređaja.
izvor: OŠ kralja Tomislava