Radionica “MIRISI – dio neverbalne komunikacije”

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest

U Srednjoj školi Isidora Kršnjavoga održana je radionica za učenike 3. ekonomske “MIRISI – dio neverbalne komunikacije”, a u okviru predmeta Komunikacijsko prezentacijske vještine. Poznato je da mirisi imaju veliko značenje u neverbalnoj komunikaciji jer mogu privući osobe, ali ih mogu i odbiti od komunikacije. Mirise pamtimo te povezujemo s događajima, ljudima i prostorima. Mirisi imaju veliko značenje i u marketinškoj komunikaciji, posebno između prodajnog prostora i kupca. Procjenjuje se da se samo 20% odluka o kupnji donosi prije ulaska u trgovinu, a ostalih 80% u prodajnom prostoru. Marketinški stručnjaci trude se naći načina kako bi potakli tzv. impulsnu kupnju, a veliku ulogu u tome imaju mirisi. Priču o mirisima učenicima je ispričala Tatjana Bela, prodajna zastupnica tvrtke koja se bavi proizvodnjom i prodajom eteričnih ulja i ostalih prirodnih proizvoda. Učenici su pokazali veliku zainteresiranost te su postavljali pitanja, isprobavali pojedine mirise i prezentirali osjećaje koje kod njih budi pojedini mirisi.

izvor: SŠ I.Kršnjavog

Čestitke slušatelja

Vjenčanja i godišnjice braka, rođendani i imendani prigodne su u kojima svojim najmilijima možete uputiti čestitku u emisiji „Čestitke slušatelja”.
„Čestitke slušatelja” u programu Radija Našice emitiramo četvrtkom i petkom u 17, a nedjeljom u 14 sati. Cijena čestitke je 15 kuna, mladencima darujemo snimku emitiranih čestitki.
Vidi više !

POSLJEDNJE OBJAVE

Jezični savjetnik

prof. Marija Pepelko

Imate li jezičnih pitanja, možete ih postaviti putem našeg obrasca.

03.02.2021.

10.02.2021.

17.02.2021.

24.02.2021.

Logo-RN-white

Postavite upit