
Time se još više ističe vidljivost imena vina i kraja iz kojeg vina potječu. Diskretna boja starog zlata, kojom je ispisan logo FeraVina, dala je novoj etiketi istančanu profinjenost. Uz kvalitetu, prepoznatljiva i sofisticirana etiketa je svakako zaštitni znak svakog proizvoda.
Crkvica Sv. Martina, dosadašnji zaštitni znak etiketa FeraVina, zamijenjena je Kurijom Mihalović, koja kao jedan od povijesno najvrjednijih objekata feričanačkog kraja definitivno zaslužuje počasno mjesto. U tom dijelu je svesrdno pomogao akademski slikar Tihomir Maroević koji je ovjekovječio ovu ideju sa jednim predivnim akvarelom koji je stručno ukomponiran u jednostavnu, ali dobro pamtljivu etiketu. Ovoga puta odluka je pala na lagano toniranu etiketu koja će biti tiskana na dvije vrste papira-tintoreto i lainen. Zelena varijanta na svijetloj podlozi krasit će bijela vina, a crna vina bordo rubinska, koja je i boja najpoznatijeg vina FeraVina – Frankovke.S obzirom da je FeraVino vinarija koja je prije nekoliko godina postala i proizvođač barriquiranih vina, linija barriqua ostala je vjerna uvijek elegantnoj crno-bijeloj kombinaciji, kakvu i predstavljaju bijeli pinot i frankovka.
Uz glavni događaj večeri, prezentaciju novih etiketa, gosti i svi prisutni su mogli uživati u brojnim iznenađenjima koje su im za ovu prigodu priredili FeraVino i Nexe Grupa. Sve goste su dočekale hostese u krinolinama, a u glazbenom dijelu programa nastupili su: Dolores Košćak na klaviru, Tamburaški orkestar pod ravnanjem prof. Marine Kopri te Borna Šercar – solist na dobro ugođenim bocama i Ante Gelo kao gitarska pratnja. Na izložbi u Žutom salonu su se mogle vidjeti slike akademskog slikara Tihomira Maroevića pod nazivom Prikazi trenutka te se moglo uživati u prekrasnim zvucima klavirskih izvedbi djela Dore Pejačević i Franza Liszta. Vrhunac večeri je bilo izvođenje revijalnog koncerta na dobro ugođenim bocama i gitari na terasi dvorca. Uz koncert, u bajkovitom okruženju našičkog dvorca se uživalo i u zakuski i degustaciji vina iz feričanačkog podruma.
Uzgoj vinove loze i proizvodnja vina u Feričancima ima dugu tradiciju – podrum u Feričancima je sagrađen 1962. godine. Danas FeraVino uzgaja vinovu lozu na 170 ha, među kojima je od bijelih sorti najzastupljenija graševina, a frankovka, koja je ujedno i glavni brand FeraVina, najzastupljenija je crna sorta grožđa. U manjem omjeru zastupljeni su i bijeli pinot i rajnski rizling, od bijelih vina, te zweigelt od crnih. Uz kvalitetna vina s kontroliranim podrijetlom, FeraVino se može pohvaliti i sa vrhunskim predikatima – graševinom, izbornom berbom bobica te izbornom berbom prosušenih bobica koja je na 1. festivalu Graševine u Kutjevu 2007. osvojila šampionsku titulu. Ove godine na Vinoviti osvojeno je zlatno odličje za predikatno vino – izborna berba prosušenih bobica, koja predstavlja vrhunac proizvodnje svakog podruma. U FeraVinu su osobito ponosni na barrique frankovku, koja je nedavno dobila kategorizaciju vrhunskog vina i sada se nalazi na samom vrhu kvalitete crnih vina Hrvatske i šire. Godišnja proizvodnja vina u FeraVinu kreće se između 800.000 – 900.000 litara.
FeraVino se u svojoj proizvodnji koristi najmodernijom tehnologijom za proizvodnju bijelih vina, a crna vina za sada proizvodi tradicionalnom metodom – dozrijevanjem vina u drvenim bačvama. No u tijeku je izgradnja postrojenja za kontroliranu fermentaciju crnih vina vrijednog 9 milijuna kuna, čija je finalizacije predviđena tijekom tekuće godine. Razlozi ovakve velike investicije leže u obnavljanju i širenju površine vinograda FeraVina, te je stoga bilo nužno nabaviti i odgovarajuću i suvremeniju enološku opremu za primarnu preradu.
Osim navedenog investicijskog ulaganja, planovi FeraVina za ovu poslovnu godinu su i formiranje branda FeraVina kao vodećeg kontinentalnog proizvođača crnih vina s osloncem na Frankovku, povećanje površina za sadnju mladih vinograda, poboljšanje poznatosti imena FeraVina u javnosti i proširenje tržišta, poboljšanje standarda djelatnika, unapređenje stupnja zaštite okoliša, uvođenje HACCP-a sustava u proizvodnji vina, te razvoj eno-gastro turizma. Ukupno planirana ulaganja za 2008. godinu iznose više od 10 milijuna kn.
Iskustvo i ljubav prema lozi i vinu u FeraVinu rezultiraju vrhunskim proizvodima – ono što se okom vidi i nepcem doživi pamti se zauvijek, a u što smo se i sinoć uvjerili.
Crkvica Sv. Martina, dosadašnji zaštitni znak etiketa FeraVina, zamijenjena je Kurijom Mihalović, koja kao jedan od povijesno najvrjednijih objekata feričanačkog kraja definitivno zaslužuje počasno mjesto. U tom dijelu je svesrdno pomogao akademski slikar Tihomir Maroević koji je ovjekovječio ovu ideju sa jednim predivnim akvarelom koji je stručno ukomponiran u jednostavnu, ali dobro pamtljivu etiketu. Ovoga puta odluka je pala na lagano toniranu etiketu koja će biti tiskana na dvije vrste papira-tintoreto i lainen. Zelena varijanta na svijetloj podlozi krasit će bijela vina, a crna vina bordo rubinska, koja je i boja najpoznatijeg vina FeraVina – Frankovke.S obzirom da je FeraVino vinarija koja je prije nekoliko godina postala i proizvođač barriquiranih vina, linija barriqua ostala je vjerna uvijek elegantnoj crno-bijeloj kombinaciji, kakvu i predstavljaju bijeli pinot i frankovka.
Uz glavni događaj večeri, prezentaciju novih etiketa, gosti i svi prisutni su mogli uživati u brojnim iznenađenjima koje su im za ovu prigodu priredili FeraVino i Nexe Grupa. Sve goste su dočekale hostese u krinolinama, a u glazbenom dijelu programa nastupili su: Dolores Košćak na klaviru, Tamburaški orkestar pod ravnanjem prof. Marine Kopri te Borna Šercar – solist na dobro ugođenim bocama i Ante Gelo kao gitarska pratnja. Na izložbi u Žutom salonu su se mogle vidjeti slike akademskog slikara Tihomira Maroevića pod nazivom Prikazi trenutka te se moglo uživati u prekrasnim zvucima klavirskih izvedbi djela Dore Pejačević i Franza Liszta. Vrhunac večeri je bilo izvođenje revijalnog koncerta na dobro ugođenim bocama i gitari na terasi dvorca. Uz koncert, u bajkovitom okruženju našičkog dvorca se uživalo i u zakuski i degustaciji vina iz feričanačkog podruma.
Uzgoj vinove loze i proizvodnja vina u Feričancima ima dugu tradiciju – podrum u Feričancima je sagrađen 1962. godine. Danas FeraVino uzgaja vinovu lozu na 170 ha, među kojima je od bijelih sorti najzastupljenija graševina, a frankovka, koja je ujedno i glavni brand FeraVina, najzastupljenija je crna sorta grožđa. U manjem omjeru zastupljeni su i bijeli pinot i rajnski rizling, od bijelih vina, te zweigelt od crnih. Uz kvalitetna vina s kontroliranim podrijetlom, FeraVino se može pohvaliti i sa vrhunskim predikatima – graševinom, izbornom berbom bobica te izbornom berbom prosušenih bobica koja je na 1. festivalu Graševine u Kutjevu 2007. osvojila šampionsku titulu. Ove godine na Vinoviti osvojeno je zlatno odličje za predikatno vino – izborna berba prosušenih bobica, koja predstavlja vrhunac proizvodnje svakog podruma. U FeraVinu su osobito ponosni na barrique frankovku, koja je nedavno dobila kategorizaciju vrhunskog vina i sada se nalazi na samom vrhu kvalitete crnih vina Hrvatske i šire. Godišnja proizvodnja vina u FeraVinu kreće se između 800.000 – 900.000 litara.
FeraVino se u svojoj proizvodnji koristi najmodernijom tehnologijom za proizvodnju bijelih vina, a crna vina za sada proizvodi tradicionalnom metodom – dozrijevanjem vina u drvenim bačvama. No u tijeku je izgradnja postrojenja za kontroliranu fermentaciju crnih vina vrijednog 9 milijuna kuna, čija je finalizacije predviđena tijekom tekuće godine. Razlozi ovakve velike investicije leže u obnavljanju i širenju površine vinograda FeraVina, te je stoga bilo nužno nabaviti i odgovarajuću i suvremeniju enološku opremu za primarnu preradu.
Osim navedenog investicijskog ulaganja, planovi FeraVina za ovu poslovnu godinu su i formiranje branda FeraVina kao vodećeg kontinentalnog proizvođača crnih vina s osloncem na Frankovku, povećanje površina za sadnju mladih vinograda, poboljšanje poznatosti imena FeraVina u javnosti i proširenje tržišta, poboljšanje standarda djelatnika, unapređenje stupnja zaštite okoliša, uvođenje HACCP-a sustava u proizvodnji vina, te razvoj eno-gastro turizma. Ukupno planirana ulaganja za 2008. godinu iznose više od 10 milijuna kn.
Iskustvo i ljubav prema lozi i vinu u FeraVinu rezultiraju vrhunskim proizvodima – ono što se okom vidi i nepcem doživi pamti se zauvijek, a u što smo se i sinoć uvjerili.