Kampanja “Trust me I’ve been there” (Vjeruj mi, bio/bila sam tamo)

Facebook
Twitter
Pinterest

Trust me I’ve been there – naziv je nove velike promotivno-turističke kampanje koju je na 12 stranih tržišta pokrenula HTZ s ciljem pozivanja turista da provedu odmor u Hrvatskoj i njezinog daljnjeg pozicioniranja

Kampanja “Trust me I’ve been there” (Vjeruj mi, bio/bila sam tamo) provodit će se do kraja srpnja u Njemačkoj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Poljskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Češkoj, Mađarskoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Slovačkoj i Rusiji. Kampanja će se provoditi kroz aktivnosti na društvenim mrežama (Facebook, Instagram i YouTube), putem najgledanijih TV kanala, najčitanijih portala i tiskovina na svakom pojedinom tržištu te vanjskim oglašavanjem na billboardima, digitalnim panelima i javnom prijevozu, navodi se u priopćenju HTZ-a.

“Ova se kampanja razlikuje od svih dosadašnjih jer je personalizirana i prilagođena preferencijama svakog pojedinog tržišta i s tim smo ciljem i kreirali posebne poruke za svako tržište. Glavni akteri kampanje su zadovoljni gosti koji svoje sugrađane pozivaju na dolazak u Hrvatsku i iz prve ruke dijele informacije o Hrvatskoj kao idealnoj i sigurnoj destinaciji za ljetni odmor”, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.Osim ljepota zemlje, turističke ponude i iskustava turista ‘iz prve ruke’, kroz kampanju će se nastaviti i komunicirati sigurnosna oznaka “Safe stay in Croatia”, koja u aktualnoj situaciji pruža dodatni osjećaj sigurnosti destinacije.

Za promociju ju je snimljeno i 12 promotivnih video spotova za svako pojedino tržište u trajanju od 15 i 30 sekundi, koji će se koristiti za oglašavanje na online kanalima. Turistički proizvodi i destinacije u kampanji posebno su prilagođeni svakom pojedinom tržištu, odnosno radi se o omiljenim destinacijama i atraktivnim turističkim proizvodima kao što su sunce i more, eno-gastronomija, nautika, priroda, aktivni turizam, kampiranje te kulturna ponuda.

Za tržište Njemčake tako su primjerice kreirane poruke povezane uz sunce i more, eno-gastronomiju te Istru i Kvarner kao omiljene destinacije Nijemaca, za tržište Poljske pripremljeni su vizuali koji se odnose na Dalmaciju, odnosno Makarsku rivijeru, Francuze se poziva kulturnom ponudom, a Britance Dubrovnikom, Splitom, Hvarom itd.

 

izvor: HTZ

Čestitke slušatelja

Vjenčanja i godišnjice braka, rođendani i imendani prigodne su u kojima svojim najmilijima možete uputiti čestitku u emisiji „Čestitke slušatelja”.
„Čestitke slušatelja” u programu Radija Našice emitiramo četvrtkom i petkom u 17, a nedjeljom u 14 sati. Cijena čestitke je 15 kuna, mladencima darujemo snimku emitiranih čestitki.
Vidi više !

POSLJEDNJE OBJAVE

error: Sadržaj je zaštićen! Autorsko pravo radija Našice

Jezični savjetnik

prof. Marija Pepelko

Imate li jezičnih pitanja, možete ih postaviti putem našeg obrasca.

[sc_embed_player fileurl="http://s3.iqstreaming.com/start/nasice/ondemand/emisije/2021/Jezicnisavjeti/jezicni_savjeti_2021_02_03.mp3"]

03.02.2021.

[sc_embed_player fileurl="http://s3.iqstreaming.com/start/nasice/ondemand/emisije/2021/Jezicnisavjeti/jezicni_savjeti_2021_02_10.mp3"]

10.02.2021.

[sc_embed_player fileurl="http://s3.iqstreaming.com/start/nasice/ondemand/emisije/2021/Jezicnisavjeti/jezicni_savjeti_2021_02_17.mp3"]

17.02.2021.

[sc_embed_player fileurl="http://s3.iqstreaming.com/start/nasice/ondemand/emisije/2021/Jezicnisavjeti/jezicni_savjeti_2021_02_24.mp3"]

24.02.2021.

Logo-RN-white

Postavite upit