Četvrtak, 10 srpnja, 2025
spot_img
HomeAktualnoU Bruxellesu predstavljen projekt „Od tradicije do brenda”

U Bruxellesu predstavljen projekt „Od tradicije do brenda”

U organizaciji zastupnika u EU parlamentu Karla Resslera i u suradnji s Predstavništvom Slavonije, Baranje i Srijema u Bruxellesu je ovaj tjedan predstavljen projekt „Od tradicije do brenda“ u koji su uključena četiri LAG-a: LAG Baranja kao nositelj projekta te LAG Karašica, LAG Strossmayer i LAG Vuka-Dunav kao partneri.

Tijekom večernjeg prijema u uredu Predstavništva, uzvanici su imali priliku kušati tradicionalne slavonske delicije i upoznati se s kulinarskim i turističkim potencijalima regije.

Uime organizatora, prisutnima su se obratili predsjednik LAG-a Karašica i gradonačelnik Grada Našica Krešimir Kašuba, predsjednik LAG-a Strossmayer Grga Lončarević te zastupnik u Europskom parlamentu Karlo Ressler. Na susretu u EU parlamentu bilo je rijčei o potrebi jačanja pozicije domaćih proizvođača autohtonih slavonskih proizvoda i njihovoj promociji ne samo u Hrvatskoj, već i diljem Europe.

Događaj je okupio brojne uzvanike iz institucija Europske unije, diplomatskog zbora, predstavnike europskih regija te hrvatske organizacije sa sjedištem u Bruxellesu. Zaključeno je kako je ovo važan korak u jačanju prepoznatljivosti slavonskih autohtonih proizvoda na europskom tržištu, te doprinosi očuvanju kulturne baštine i poticanju održivog razvoja regije.

Uz predsjednika LAG-a Karašica gradonačelnika Grada Našica Krešimira Kašubu u Bruxellesu su bili i članovi Upravnog odbora LAG-a Karašica Darko Cerovski, Miroslav Čeme i Ines Resler, direktorica Turističke zajednice Grada Našica te Mislav Pavošević predstavnik Turističke zajednice Osječko-baranjske županije.

Projekt koji potiče proizvodnju lokalnih proizvoda

Projekt „Od tradicije do brenda” financiran je iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske, kroz tip operacije 19.3.2. “Provedba aktivnosti projekta suradnje”, koji omogućava LAG-ovima provedbu zajedničkih projekata usmjerenih na razvoj ruralnih područja. Cilj mu je razvoj tradicionalnih lokalnih proizvoda, stvaranje lokalnog brenda uz očuvanje tradicijskih običaja i vještina kao i dodatno educiranje proizvođača kada je u pitanju primjena novih tehnoloških postignuća u proizvodnji hrane, ali i stjecanje marketinških vještina kako bi što bolje brendirali svoj proizvod i plasirali ga na tržište.

Redakcijski tekst

 

 

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine

Najčitanije

Recent Comments

error: Sadržaj je zaštićen! Autorsko pravo radija Našice
LOGO radija nasice
Opća pravila privatnosti

Radio Našice d.o.o. posvećuje veliku važnost zaštiti osobnih podataka. Politika zaštite privatnosti uređuje način postupanja s informacijama koje Radio Našice d.o.o. obrađuje odnosno prikuplja prilikom posjeta internet stranici www.radionasice.hr. Obrada prikupljenih osobnih podataka u skladu je s Općom uredbom o zaštiti podataka. Opća pravila zaštite privatnosti obuhvaćaju korištenje i otkrivanje odnosno prijenos osobnih podataka, sigurnost, rokove pohranjivanja i prava korisnika.

Potpuni tekst Općih pravila odnosno Pravila privatnosti potražite na poveznici: OPĆA PRAVILA PRIVATNOSTI