Sedamnaest godina zaredom, u sklopu Tjedna cjeloživotnog učenja, građani imaju priliku sudjelovati na besplatnim predavanjima, radionicama, okruglim stolovima i sličnim događanjima, a brojne obrazovne ustanove i ove će godine potencijalnim polaznicima predstaviti mogućnosti obrazovanja koje nude, posebice jer je sve veća mogućnost besplatnog obrazovanja putem vaučera za odrasle osobe za digitalne i zelene vještine.
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih kontinuirano provodi aktivnosti usmjerene na promociju cjeloživotnog učenja te organizira nacionalnu obrazovnu kampanju Tjedan cjeloživotnog učenja.
Tjedan cjeloživotnog učenja UNESCO-ova je inicijativa pokrenuta 1999. godine, a svake se godine obilježava u brojnim zemljama na svim kontinentima i s istim ciljevima: senzibilizirati javnost za izgradnju pozitivnog ozračja o važnosti i potrebi cjeloživotnog učenja, promicati kulturu učenja te potaknuti osobnu motivaciju pojedinaca za uključivanje u procese cjeloživotnog učenja.
Informiranje građana o tome kako sami mogu postati dio procesa cjeloživotnoga učenja te motiviranje da se na taj korak odvaže, okosnica je svakog od proteklih Tjedana cjeloživotnog učenja. Pritom se kampanja svake godine dodatno razvijala, širio se opseg aktivnosti i područja provedbe, povećavao broj aktivnosti, kao i uključenih institucija, jačala se uključenost ključnih aktera na svim razinama te je, što je posebice važno, neprestano rastao broj građana koji je sudjelovao na nekoj od aktivnosti.
Kampanja je i u 2022. uspješno provedena te su diljem Republike Hrvatske, prema prijavama organizatora, održana 536 događanja u kojima je sudjelovalo 276 različitih institucija u suradnji s partnerima (tijelima državne uprave, socijalnim partnerima, Hrvatskim zavodom za zapošljavanje, županijama, lokalnom zajednicom, udrugama, kulturnim institucijama, ustanovama za obrazovanje odraslih, školama i ostalim organizacijama).
Građani će i ove godine imati mogućnost sudjelovati na besplatnim radionicama, predavanjima, okruglim stolovima i sličnim događanjima, a brojne obrazovne ustanove otvorit će svoja vrata i omogućiti potencijalnim polaznicima da se upoznaju s mogućnostima obrazovanja koje nude.
Organiziranjem nacionalne obrazovne kampanje već sedamnaestu godinu zaredom ističe se, uz ostalo, važnost kontinuiteta promicanja cjeloživotnog učenja te posljedičnog jačanja svijesti građana da je upravo cjeloživotno učenje odgovor na izrazito dinamične promjene u brojnim segmentima društva i svakodnevnoga života, uključujući i promjene na tržištu rada te da se, unatoč svim okolnostima, može i treba cjeloživotno učiti i obrazovati.
Europska dimenzija kampanje naglašena je činjenicom da se ona provodi u okviru ESF-ova projekta Promocija cjeloživotnog učenja faza II, čiji je opći cilj podizanje svijesti o važnosti cjeloživotnog učenja te povećanje sudjelovanja, odnosno uključenosti odraslih u procese cjeloživotnog učenja, kako bi se jačala konkurentnost odraslih na tržištu rada i ojačali osobni kapaciteti pojedinca za aktivno djelovanje u društvu.